Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Paczków, ul. Rynek 1/3, 48-370 Paczków, woj. opolskie, tel. 077 4316791, fax 077 4316797.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu mostu drogowego położonego w Paczkowie na rzece Biała Woda (działka nr 574) oraz mostu drogowego położonego w Unikowicach na rzece Tarnawka (działka nr 202).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu mostu drogowego położonego w Paczkowie na rzece Biała Woda (działka nr 574) oraz mostu drogowego położonego w Unikowicach na rzece Tarnawka (działka nr 202).
Remont mostu drogowego położonego w Paczkowie na rzece Biała Woda (działka nr 574) obejmuje następujący zakres robót:
- rozbiórkę istniejącej konstrukcji pomostu,
- wykonanie nowej płyty pomostowej na obciążenie klasy C wg PN-85/S-10030,
- wykonanie płyt nadprzyczółkowych na dojazdach do obiektu,
- wymianę balustrady z kształtowników stalowych i zastąpienie jej balustradą z płaskowników stalowych,
- wykonanie izolacji poziomej na moście,
- wykonanie nawierzchni jezdni na obiekcie i na dojazdach,
- wykonanie dylatacji bitumicznych na połączeniu płyty pomostowej z przyczółkami,
- wypełnienie ubytków wierzchniej faktury przyczółków,
- zabezpieczenie korpusu przyczółka, umocnienie dna i skarp rzeki w pobliżu obiektu.
Remont mostu drogowego położonego w Unikowicach na rzece Tarnawka (działka nr 202) obejmuje następujący zakres robót:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni na obiekcie i na dojazdach,
- wykonanie izolacji poziomej na moście,
- wymianę nawierzchni jezdni na obiekcie i na dojazdach,
- wymianę balustrady z kształtowników stalowych i zastąpienie jej balustradą z płaskowników stalowych z zachowaniem obecnej szerokości chodników,
- wykonanie odpowiedniego odprowadzenia wód opadowych z obiektu,
- wypełnienie ewentualnych ubytków wierzchniej faktury przyczółków,
- umocnienie dna i skarp rzeki w pobliżu obiektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie każdego Wykonawcy odrębnie.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa remonty mostów o łącznej wartości 150.000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca złoży wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe ich wykonanie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje pracownikiem, który może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w specjalności mostowej oraz jest członkiem właściwiej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca złoży odpowiednie uprawnienia ww. pracownika i stosowne aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwiej izby samorządu zawodowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowy dokument przedkłada każdy Wykonawca.
2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty przedkłada każdy Wykonawca.
3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
4. informację dotyczącą osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej i zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty przedkłada Wykonawca(y) spełniający niniejszy warunek.
5. projekt umowy wykonanie remontu mostu drogowego położonego w Paczkowie na rzece Biała Woda (działka nr 574) oraz mostu drogowego położonego w Unikowicach na rzece Tarnawka (działka nr 202).
6. kosztorys ofertowy na wykonanie remontu mostu drogowego położonego w Paczkowie na rzece Biała Woda.
7. kosztorys ofertowy na wykonanie remontu mostu drogowego położonego w Unikowicach na rzece Tarnawka.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.paczkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).