Informacja o możliwości udziału mieszkańców w debacie nad raportem o stanie Gminy Paczków za 2020 rok
Zgodnie z art. 28aa ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713, poz. 1378), Burmistrz co roku przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
Rada rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Paczkowie pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. Mieszkańcy będą zabierać głos według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.
Zgłoszenia do udziału w debacie przyjmowane są w Urzędzie Miejskim w Paczkowie, Rynek 1, w godzinach pracy Urzędu. Zgłoszenia należy składać najpóźniej do dnia 23 czerwca 2021 r. Ustawodawca dopuścił w ustawie wyłącznie formę pisemną zgłoszenia, wyłączając inne formy.
Debata nad raportem o stanie gminy Paczków za 2020 rok odbędzie się podczas sesji Rady Miejskiej w Paczkowie w dniu 24 czerwca 2021 r. w Urzędzie Miejskim w Paczkowie.
Wzór zgłoszenia dostępny jest w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, Rynek 1, w Biuletynie Informacji Publicznej Urząd Miejski w Paczkowie: paczkow.bip.net.pl.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.